شنبه ایشالا 8-12 از سیالات و ترمو با اقای دکتر دنه دزفولی

14-17 از مبانی با دکترصفاریان.


چندنفر از سوسنگرد قراره با سرویس برن دانشگاه چمران؟ آمار میخوام بچه ها

کیا خودشون اهوازن و 8 صبح دانشگاه-دانشکده فنی-از سیالات واقع در محوطه ی بیرون ساختمان دانشکده میتونن حاضر باشن؟

درباره ی سیستم انتخاب واحد اینترنتی هم که گویا رویا به واقعیت پیوست 

البته نه حامدرویا 89!!!!!!!!!

برنامه رو فرستادم که بذارن تو سایت

ازکنکوری ها چه خبر؟

موفق باشید

دقت کنیدتوجواب دادن

استرس هم که طبیعیه

ایشالا خبرای خوبی داشته باشید

درباره ی پیغام خصوصی مدرس برای 89

مدرس 89 هم از چمرانه

چون برنامه رو تو بورد ندیدن دوستان توهم دارن!!!!!!!!!!!!!