واسه ناهاربگذارید بادکتر صحبت کنم بعد اطلاع میدم

برنامه ازها فشردست یعنی واسه ناهاراهوازید ولی نمیدونم کجا وچطور ناهار تناول خواهیدکرد!

شنبه صبح چمران باشید

برنامه مشخص بود ولی چون بخاطر کنکور یک هفته عقب افتاد یخورده جابجایی توش بوجودامده که انشالاتا اخر هفته توبورد نصب میشه

درواقع مسول از ها تو چمران واسم ایمیل نکرده هنوز

کلاس رباتیک رو مهندس موسویان میان سوسنگردبرگزارمیکنن؟

برنامتونو اعلام کنید که من هماهنگیشو بادکتر انجام بدم

یکشنبه اقای درخشان مدرس استاتیک رو هم واسه کلاس ازدست ندید

همینطور اقای مکوندی رو

واسه بوردانجمن علمی هم هرکس مطلب جالبی داره بیاره نشون بده

واینکه اگرکتاب درلاره مکانیک دیدید خلاصشو یا مقدمه ای ازش رو بیارید واسه بوردانجمن بخش معرفی کتاب

چندتاکاردیگه هم هست