دانشجوی عزیزی که معترض برنامه بودند توجه کنند که برنامه کاملامشخصه و تغییرات به خواست دانشجویان بوده که روزهای انتخاب واحد اعلام شده بود

مثل تاریخ امتحان یا ساعت کلاس مشترک با گروه برق

درضمن انتخاب واحد بایستی به امضای مدیرگروه باشه و در روزهای اعلام شده انجام شده باشه

جالبه شماها که خیلی اطلاعات دارید از دانشگاه های دیگه

قرار نیست هروقت دانشجو دلش خواست بیاد دانشگاه و به هرکسی که دلش خواست برگه انتخاب واحد رو برای تایید تحویل بده

موضوع اتوماسیون تغدیه جزو مسایل رفاهی هست نه اموزشی

درضمن اگر دانشجوها 16 جلسه ترم رو به5جلسه تقلیل بدهند کسی جز خودشون ضرر نمیکنه

واقعیت اینه که وقتی استاد میره سرکلاس و دانشجو نباشه دلیلی نداره بعدا با جلسه جبرانی درسو برسونه بلکه سرعت تدریس بالاتر میره

حل مثال کمتر میشه

دید منفی به دانشجو پیدا میکنه که اینکه واسش مهم نیست اصلا

خیلی دوستانه میگم

قرار نیست یک شبه راه صدساله طی بشه ومثل دانشگاه های قدیمی بشیم اما حداقل با یک نگاه به برنامه درسی میشه فهمید خیلی کارها انجام شده

ساعت کلاسها

ارایه درسهای موردنیاز

مدرسان جدید واساتیدچمران

برگزاری انتخاب واحد

برنامه هفته پژوهش

بازدید

کتابخانه دیجیتال

اماده شدن کارنامه ترم قبل وخیلی کارهای دیگه

به شخصه واقعا کیفیت برام مهمه

بازم تکرار میکنم دانشجوها بجای حرفهایی اجازه نمایش داده نمیشه و ازشان دانشجویی به دور هستند بهتره خیلی ساده مشکلات رو بیان کنن یا حتی راهکار بگن

پیشنهادبگن که چی میخوان

اما فراموش نشه

سیستم اموزشی به کسی بدهکار نیست

همه ما جزوسیستم بزرگ دانشگاه هستیم بجای خط و نشون کشیدن یا تقصیر رو گردن دیگران انداختن و ...

بهتره تلاش کنیم

مطمینم روزای خوبی خواهند امدبشرط اینکه باهم تلاش کنیم

موفق باشید