كلاس مشترك
من روزاي يكشنبه دوشنبه و سه شنبه دانشگاه هستم
كلاساي مشترك خب مشتركه به دو گروه بستگي داره
تو برنامه ريزي يكبار پيشنهاد داديم رد شد كه جدا بشه چون تعداد نفرات كمتر از 50 نفر بود
حالا هم بايستي درخواستي باشه به گروه برق و مكانيك كه قابل پيگيري باشه
و مطمين باشيد اگر منع قانون اموزشي نباشه قابل انجام خواهد بود
+ نوشته شده در جمعه هجدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 17:59 توسط صادقیان
|